Monday 18 September 2017

Forex Trading Inkomster Skatt Uk


Hur man registrerar skatter som en Forex Trader De flesta nya handlare har aldrig bekymmer sig för att ta reda på specifika skatter i förhållande till valutahandel. Alla nya handlare fokuserar helt enkelt på att lära sig att handla lönsamt. Men när som helst måste handlare lära sig hur man redogör för sin handelsaktivitet och hur man registrerar skatter. Förhoppningsvis är skatterna att redovisa förexvinster, men även om det finns Förluster under året bör en näringsidkare lämna in dem med den rätta nationella myndigheten. Förenta staterna Det är lite förvirrande för nya handlare att lämna in skatter på forex vinster och förluster. I USA finns det några alternativ för Forex Trader. Först och främst har explosionen på detaljhandeln för valutamarknaden orsakat IRS att falla bakom kurvan på många sätt, så nuvarande regler som är på plats när det gäller valutakursrapportering kan ändras när som helst. Förordningar är ständigt införda på valutamarknaden, så var noga med att du ger dig en skattemässig professionell innan du gör några steg för att lämna in dina skatter. Det finns i huvudsak två sektioner som definieras av IRS som gäller för valutahandlare - avsnitt 988 och avsnitt 1256. Avsnitt 1256 är standard 6040 kapitalvinst skatt behandling. Detta är den vanligaste sätten att valutahandlare filar forex vinster. Under denna skattebehandling beskattas 60 av de totala kapitalvinsterna till 15 och de återstående 40 av de totala kapitalvinsterna beskattas till din nuvarande inkomstskatt, som för närvarande kan vara så hög som 35. Lönsamma handlare föredrar att rapportera valutahandel enligt avsnitt 1256 eftersom det ger en större skatteavbrott än avsnitt 988. Förlorande av näringsidkare tenderar att föredra avsnitt 988 eftersom det inte finns någon kapitalförlustbegränsning, vilket möjliggör fullständig standardförlustbehandling mot inkomst. Detta kommer att hjälpa en näringsidkare dra full nytta av handelsförluster för att minska skattepliktig inkomst. För att kunna dra nytta av avsnitt 1256 måste en näringsidkare välja bort av avsnitt 988, men för närvarande kräver inte IRS en näringsidkare att lägga in något för att rapportera att han väljer ut. Om ditt Forex-konto är enormt och du förlorar mer än 2 miljoner i ett enda skatteår kan du kvalificera dig för att fylla i en Form 886. Om din mäklare är baserad i USA får du 1099 i slutet av År som rapporterar dina totala vinstförluster. Detta nummer ska användas för att registrera skatter enligt antingen avsnitt 1256 eller avsnitt 988. Forex trading skattelagstiftning i Storbritannien är mycket mer näringsidkare än USA. För närvarande är spridningsvinster inte beskattade i U. K., och många U. K.-mäklare erbjuder detaljhandel forex demo och vanliga konton i en spridningssatsstruktur. Detta innebär att en näringsidkare kan handla forexmarknaden och vara fri från att betala skatt sålunda är valutahandel skattefri Det här är otroligt positivt för lönsamma valutahandlare i Storbritannien. Nackdelen att sprida vadslagning är att en näringsidkare inte kan göra anspråk på handelsförluster mot hans andra personlig inkomst. Om en näringsidkare hanterar medel eller handel för en institution finns det också många andra skattelagar som man måste följa. Om en näringsidkare stannar med spridningsbud, behöver ingen skatt emellertid betalas på vinst. Det finns olika delar av lagstiftningen pågår som kan förändra forexskattelagen snart. Man bör se till att man medger en skattesekreterare för att säkerställa att han följer alla lagar. Andra alternativ Ett annat alternativ som medför en högre grad av risk är att skapa en offshore-verksamhet som bedriver handel med forex i ett land med lite eller ingen forexbeskattning då betala dig en liten lön att leva på varje år, vilket skulle beskattas i landet Där du är medborgare Det finns många typer av valutakurser som kan hjälpa dig att lära dig att handla valutamarknaden. Denna typ av företagsbildning är mycket riskabel eftersom du måste se till att du är 100 i skatteregler och inte slipper in i olagliga aktiviteter. Denna typ av verksamhet bör utföras endast med hjälp av en skattesekreterare, och det kan vara bäst att bekräfta med minst 2 skattesekreterare för att se till att du fattar de rätta besluten. Som nybörjare har jag just fått reda på att i Order att handla Forex tax free det måste vara via ett Spread Betting Company Account och inte via en Forex Trader. Jag är nu bekant med flera handelssystem och MT4 men har nu upptäckt att det inte går att sprida Bet med MT4 endast valutahandel. Jag har just öppnat ett demo spread spread-konto med Capital Spreads och gränssnittet för att säga det är artigt sett en besvikelse. Så vad gör andra De uppdrag som jag ser det är: - Använd en Forex Trader och fatta ditt eget beslut angående skattedeklarationer Använd ett spridningsföretag, men bara för att placera affärer och använda demo MT4-konto hos en Forex-handlare för analys. Använd en Signal service och inte stör med någon analys bara sätta på handlarna som dikteras av signal provider på ett spread spread-konto. Hjälp skulle vara mest uppskattad av de som har upplevt tillräckligt för att ha gått igenom detta dilemma. Forex skattefri måste spridas eller Binary eller ITALIEN (jag är inte 100 säker ryktet). Något som en bookie (CMC. IG index. Man financiallt dem alla spridning samt CFDs forex och mycket mer) Jag rekommenderar MetaTrader 4 för analys och kvantitativ handel. Som nybörjare har jag bara kommit fram till att för att kunna handla Forex tax free måste det vara via ett Spread betting companyaccount och inte via en Forex Trader. Jag är nu bekant med flera handelssystem och MT4 men har nu upptäckt att det inte går att sprida Bet med MT4 endast valutahandel. Jag har just öppnat ett demo spread spread-konto med Capital Spreads och gränssnittet för att säga det är artigt sett en besvikelse. Så vad gör andra De uppdrag som jag ser det är: - Använd en Forex Trader och fatta ditt eget beslut angående skattedeklarationer Använd ett spridningsföretag, men bara för att placera affärer och använda demo MT4-konto hos en Forex-handlare för analys. Använd en Signal service och inte stör med någon analys bara sätta på handlarna som dikteras av signal provider på ett spread spread-konto. Hjälp skulle uppskattas av de som har upplevt tillräckligt för att ha gått igenom detta dilemma Om du kolla IG Index eller Finspreads. Du kommer att upptäcka att du kan börja handla på 10p per poäng för den första veckan. Jag tror att du i 2: a veckan måste öka till 20p och så vidare tills du når sitt normala minimum på 50p per pt. Spridningsmetodsmarknaden är mycket konkurrenskraftig och därför kommer du att hitta väldigt liten skillnad mellan priserna som erbjuds av spridningsföretag och direktmäklare. Med valutaparet som jag handlar, är spridningsmedlemmarna ca 2 poäng. Ovanför direkt tillgång. När du tar hänsyn till hanteringskostnaderna med en DA-mäklare vill jag hellre använda ett spridningsföretag. En annan fördel med att använda en SB är att du undviker att betala CGT till inlandsinkomsterna Tack för svaret. Inte säker på vad du menar med kvantitativ handel När jag förstår det om jag handlar med en Forex Broker är min vinst (optimist) underkastad kapitalvinstskatt och inte inkomstskatt. Eftersom CG-ersättningen för närvarande är 9600 per person under det här skatteåret trodde jag att det skulle vara värt att klara med Alpari med MT4 tills jag gör så mycket pengar som jag sedan måste flytta över för att sprida vadslagning. En stor fördel verkar vara att börja med en relativt liten mängd och riskera säga 3 av kapital per handel som jag har rekommenderat till mig vid många tillfällen är det svårt att hitta ett spridningsföretag som tillåter satsningar av så lite belopp per pip Medan med ett mikrokonto kan du få ner till 0,25 per pip eller mindre vilket är den nivå som jag kommer att börja på beroende på stoppförlusten jag väljer att använda. Kvantitativ handel: Använda matematiska formler för handel (dvs. skapa en expertrådgivare med MetaTrader 4-plattformen) klistra på Alpari med MT4 (inte ett dåligt alternativ) Slutligen upp din storlek långsamt och när ditt system fungerar, gå vild Stoppar 4 bussarOriginellt Inlagd av stevespray Sod revisorn - det är ganska darn enkelt. Om du spekulerar på Forex (non spreadbet) och tjäna pengar kan du beskattas på det i form av CGT. Du har dock 10.000 personliga ersättningar så att du bara får beskattas på vinst över 10k i ett skatteår. Detta scenario antar att din spekulation på forex inte är din enda inkomstkälla och att du betalar inkomstskatt via ett jobb av något slag. Om Forex trading blev din enda inkomst kommer IR sannolikt att se på din situation annorlunda. I så fall skulle du vara bättre att registrera dig som egenföretagare. Du skulle då bara producera en vinst och förlust konto precis som du skulle för något företag som du körde. Det här är väldigt enkelt och du är klassad som en enda handel. Detta skulle göra det möjligt för dig att göra betydande avdrag för kostnader som ett rum i ditt hus för användning som kontor samt datorutrustning, programvara, datavgifter, el och internetavgifter. Du skulle då bedömas för inkomstskatt på din nettoresultat. Personligt id föreslår spreadbetting som övervägande. Jag är ingen expert (på skatteråd) men jag vet ett helvete av många framgångsrika handlare som gör stora summor spreadbetting och betalar ingen skatt alls. De flesta spridningsföretag erbjuder nu mycket snäva spridningar på de stora korsningarna och du är svårt pressad att få samma ben i benet ut spridda med direktåtkomstplattformar, särskilt på snabba marknader. Du kan säkert styra risken i högre grad med de företag som erbjuder de bästa stoppavvecklingspolitiken på snabba marknader. Hur mycket planerar du att göra och kommer det här vara din enda inkomst Hoppas det hjälper, okej tack, jag tyckte att jag ursprungligen ansåg spreadbetting men började läsa om hur de kan manipulera priser, frysa plattformar, problem att bli fyllda etc och det släckte mig på spridning. Jag är en nybörjare och fortfarande demoing (det här är min tredje månad) men kommer att gå live JulyAugust med en ECN-mäklare om det är lönsamt igen den här månaden på demo. Det kommer inte vara min enda inkomst, trots att jag arbetar med att göra det så en dag. Planen är att sammansatta vinster. Syfte för 10 månadsavkastning. Tack igen. Citationstecken Den starkaste kraften i universum är sammansatt intressekvot Albert Einstein Re: Storbritannien skattelagstiftning på valutakurser Mitt råd skulle vara att börja med att använda ett spreadbetting-konto i stället för en ECN. Lär repen och upplev de olika marknadsförhållandena på ett kontrollerat sätt. Kör inte innan du kan gå. Målet att bryta jämnt (jag vet att det låter tråkigt) under de första månaderna. Capital Spreads eller Dealing Desk är din bästa satsning. Oroa dig för skatt när du har gjort 50k spreadbetting.

No comments:

Post a Comment